Greek English (United Kingdom) Bulgarian (Български) Italian - Italy Македонски (Macedonian) Română (România) Russian (CIS) Albanian-AL Serbian (Latin) Turkish (Turkiye)          
Κολυμπάτε όσο μπορείτε. Ρίχνει την πίεση και προστατεύει την καρδιά

Το ήπιο κολύμπι συστήνεται σε άτομα που είναι ή φτάνουν στην τρίτη ηλικία, επειδή κάνει καλό στις αρθρώσεις και γενικά γυμνάζει ολόκληρο το κορμί. Αποτέλεσμα αυτού είναι παγκοσμίως το κολύμπι να θεωρείται η πιο δημοφιλής άσκηση μετά το περπάτημα. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι από θέμα ασφάλειας είναι το ίδιο ασφαλές με το περπάτημα και το ποδήλατο.

Η μελέτη αυτή διαπιστώνει ότι σαφώς το κολύμπι, ωφελεί τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων των ηλικιωμένων και ρίχνει την υψηλή πίεση. Με τη βοήθεια υπερήχων οι ερευνητές μέτρησαν πόσο καλά έρεε το αίμα στα αγγεία των εθελοντών. Όσοι κολυμπούσαν παρουσίαζαν μια γενικότερη βελτίωση στο κυκλοφορικό και την πίεση , ενώ όσοι έκαναν μόνο ασκήσεις χαλάρωσης δεν είχαν καμία διαφορά.

Και οι επιστήμονες είναι κατηγορηματικοί: Εάν ο γιατρός σας δώσει την άδεια να αθλείστε τότε το κολύμπι θα πρέπει να είναι μια από τις κύριες επιλογές σας. Και εάν μπορείτε να το κάνετε σε πισίνα όπου το νερό είναι θερμαινόμενο, γιατί στη θάλασσα το κρύο νερό μπορεί να επιφέρει αλλαγές στο κυκλοφορικό.